Bemutatkozás

Régóta dédelgetett álmunk vált valóra, amikor megnyitottuk első csokoládéüzletünket Budapesten. Az ötlet megszületésétől igen hosszú út vezetett a megvalósulásig, hiszen számtalan dolgot kellett figyelembe vennünk, illetve szem előtt tartanunk. Azonban volt egy szempont, amely mindvégig változatlanul bennünk élt és fikarcnyit sem változott.

Ez pedig nem volt más, mint a töretlen hit a minőségben és abban, hogy azt közvetíteni lehet és kell a fogyasztók felé. Tudatosítani, hogy a mennyiség helyett a minőséget is lehetne preferálni egy adott termék kiválasztásakor, illetve, hogy nem igaz az a tévhit miszerint a minőség egyet jelent a megfizethetetlenséggel.

Ez utóbbi kijelentés még inkább igaz akkor, amennyiben figyelembe vesszük, hogy az általunk forgalmazott termékek olyan egyedi ízvilággal, összetevőkkel, külső megjelenéssel rendelkeznek, amelyekből már kis mennyiség elfogyasztása is hatalmas élményt jelent.

Mint köztudomású a világban szinte megszámlálhatatlan fajta csokoládét és egyéb édesipari terméket gyártanak, azonban ezek egy jelentős részét kizárólag édességnek lehetne nevezni, hiszen a csokoládé alapvető összetevőiből vajmi keveset tartalmaznak. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy ezek a termékek nem jók, vagy kifejezetten kellemetlen élmény megenni őket, viszont nem többek, mint egy gyorsan elfogyasztható, nagy energiát nyújtó élelmiszer.

Sajnos a hazai közönséghez legnagyobb mértékben az édességek jutnak el, amelyek nem egyenlők a magas minőséget képviselő édesipari termékekkel. Ez még akkor is igaz, amennyiben külföldi termékről van szó, hiszen sokak által ismert tapasztalat, hogy a nyugaton megvett csokoládénak, cukorkának, esetleg keksznek egészen más íze van, mint a hazákban megvett ikertestvérének. Ezeket a termékeket fogyasztva úgy érezheti az ember, mintha hazánkba kizárólag másod, vagy harmadosztályú terméket hoznának csak be.

Az ilyen irányú kritikákat hallva a forgalmazók mindig azzal védekeznek, hogy a magyar közönség ezt igényli és nem nyitott az új termékekre. Számunkra ez az álláspont teljes mértékben elfogadhatatlan és mindenképpen rászolgált a megváltoztatásra. Éppen ezért alapvető célunk, hogy a hazai közönségnek a nemzetközi előállítású édesipari termékekben megjelenő minőséget elhozzuk és képviseljük. Célunk továbbá az, hogy magyar manufaktúrák által előállított termékeket kínáljunk a vásárlóinknak. Ma már a hazai előállítók egy jelentős része képes arra, hogy termékét a nyugaton megszokott minőségben, illetve színvonalon készítse el.
Azonban az előbbiekben elmondottak kizárólag szavak, amelyek soha nem helyettesíthetik az élményt, amelyet egy csokoládé elfogyasztása jelent az embernek. Névválasztásunk is éppen erre utal, hiszen az endorfin egy olyan fehérje, amely az emberi szervezetben többek között izgalmi állapotot és kellemes érzést kelt.

Az endorfint a köznyelvben e tulajdonságai miatt boldogsághormonnak is nevezik. Igen, a boldogság, amelyre véleményünk szerint a hazai fogyasztóknak legalább olyan mértékben szükségük van, mint a minőségre. Utóbbira a cégünk nevében a fine szó utal.

Reméljük, hogy vevőink mindig egy kicsivel boldogabbak lesznek a nálunk vásárolt termékek elfogyasztása után.

Csokoládés Üdvözlettel!

Termékeink